Från au pair till student

Buhuu. Kollade in på min blogg nu precis och inser att jag saknar den! Eller saknar att blogga snarare sagt. Men mitt liv ser helt annorlunda ut just nu:
 
Jag har nämligen börjat på universitetet. Lunds universitet, fast deras campus här i Helsingborg. Jag läser service management med turisminriktning. Jag har planer på att åka utomlands igen!! Vill göra en utbytestermin under 5:e terminen och USA är inte precis mitt sista val isåfall haha. Jag bor också väldigt centralt och har två roomies som är schyssta. Livet går bra. Har precis haft första provet så därför jag inte har haft tid att skriva något här innan. Kommer nog inte heller ha så följ mig på twitter och instagram istället- iNicolina. Typ som iPhone, fast ja, Nicolina. Haha lol, det är inte lätt när alla användarnamn är upptagna. Man vill ju inte heta typ nicolinaaa7246. Man blir en i mängden.
 
Förresten jag tänker fortfarande göra ett inlägg med bilder här från resemånaden- La, Hawaii, osv. Men det får bli nästa gång jag har tid ;)

Kommentarer
Postat av: SOFIA ღ

sv: Jaså, nu ser jag! Hihi, tack för att du svarade. Blev lite förvirrad när jag helt plötsligt fick 100 fler läsare :D
Ja, lägg upp bilder från Hawaii, det vore jättekul att se, vill så gärna åka dit! Kram, hoppas du har en bra dag!

2012-09-20 @ 12:47:27
URL: http://sofiasticated.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0