Torsdagskväll

Har suttit på Starbucks uteservering med Sofia ikväll, klockan 9, UTE, i MARS, underbart. Tidigare hade jag college och jag skrattar tyst för mig själv åt mina klasskamrater som alla på något sätt är väldigt komiska.

Sedan åkte jag med min värdmamma och yngre värdbarnet till flygplatsen för att kunna köra hem bilen. De åker till Florida, i första klass, lyx.. Saken är den att när jag skulle hem så tar min gps mig raka vägen genom Philadelphias centrum haha. Men ja, köra bil genom en av USA:s största städer gick faktiskt bra!

Nu ska jag kolla på missade Hart of Dixie-avsnitt och i helgen njuter jag av att ha huset för mig själv ;)


Vad tänker ni på när ni hör "Philadelphia"?? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0