Mad River

Jag är hemma efter en utekväll i Philly. Klockan är nästan 5 här, så det är lite kul att den redan är 11 på förmiddagen i Sverige. Ikväll testade vi på en "underage-club", vilket var första gången för mig, och jag säger bara a l d r i g mer. Det var så himla dåligt! Hela atmosfären var helt fel, folk klär sig hursomhelst och de dansar diirty. Så vi stack. Sen av en slump när vi går utanför barerna träffar vi ett par kanadensiska hockeyspelare. Helt plötsligt är vi påväg till Mad River som jag inte har varit på innan. Vi är ganska många i gruppen, så vi kommer in fastän alla inte har fungerliga id:n. Wohoo! Kvällen blev grymt bra. Där fanns det snygga folk! Nu är jag hemma, nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0