Time's flying

Jag har ingen hemlängtan, räknar inte ner dagarna, ser inte ens fram emot det. Men faktum är att jag bara har fyra månader kvar i USA. 4 månader!! Sen åker jag hem till Sverige, lämnar allt här och kommer jag hit igen kommer det ske som turist? Fy vad hemskt! USA är mitt hem nu. Samtidigt är det hemskt att jag inte längtar hem till alla där hemma. Jag har kanske glömt hur bra Sverige är och hur mycket jag saknar er där hemma?

I don't know! Jag vet bara att tiden kommer gå riktigt riktigt snabbt nu!


Kommentarer
Postat av: Josefine - Blivande au pair i USA

sv. Tack så mycket! Ska bli spännande att se vart jag hamnar :)

2012-03-07 @ 07:51:45
URL: http://aupairjosse.blogg.se/
Postat av: Eliisa

Du får hitta en rik amerikan så du får stanna ;)

2012-03-07 @ 16:46:09
Postat av: Emelie

Tur att vi har varandra den sista månaden, så vi kan gråta ut tillsammans :P

2012-03-07 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0