Resan juni 2012

Jag har gjort min sista dag som au pair. Min allra sista dag. Det känns ok. Mitt huvud är trött just nu av alla förberedelser inför resan. Är min väska lagom stor? Har vi alla biljetter utskrivna? Vet vi vart vi ska ta vägen när vi anländer till flygplatsen i Las Vegas?

Jag åker klockan 9 imorgon morgon då min kompis Jacelyn skjutsar mig till tåget. Jag åker in till city, byter till tåget mot flygplatsen. Klockan 1 går mitt flyg och jag flyger själv för första gången i USA. Byter flyg i Cleveland, Ohio. Kommer till Vegas vid 6.30 på kvällen. Där möter jag upp med mina resekompisar Emelie och Josefin!

Såhär ser vår resa ut:

6 juni:  Las Vegas, Grand Canyon
10 juni: L.A.
14 juni: Bila längs Highway 1
16 juni: San Francisco
20 juni: HAWAII
28: San Francisco 29: Philly



Ska se om jag kan uppdatera lite under resan! Wohoo, jag är taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0