San Francisco

Nu har jag äntligen tagit mig tid att blogga! Resan har gått jättebra och vi har väl varit borta i snart 2 veckor. Just nu är vi i San Francisco. Ligger i sängen på hostellet i vårt rum som vi delar med tre andra personer.

Las Vegas var awesome. Grand Canyon (åkte dit på en dagstur) var obeskrivligt och overkligt. LA var bra men är överskattat. Sen bilade vi hit längs med fina California-kusten och stannade på motell samt fick punka på hyrbilen mitt i ingenstans haha, men vi fixade det och tog oss fram.

Innan jag glömmer för mycket detaljer vill jag berätta att vi festade jämte Paris Hilton i Las Vegas! Alltså fattar ni, PARIS HILTON! HAHA!?? Kan inte fatta det :D

Det var en kväll som vi var ute på klubben Encore. Det var sjukt fint och utomhus med en pool och som ett beach party. Afrojack spelade på en scen (visste ej vilka de var). Sen plötsligt säger Emelie att är inte det där Paris Hilton? Jag och Josefin är tveksamma, liksom nä, vad skulle hon göra där? Men senare kom vi ännu nämre och då ser vi helt klart att det faktiskt är hon! Hon var i ett vip-område men vi stod precis på andra sidan repet. Fler folk som stod nära började också upptäcka henne och smygfota. Det var även två andra kändisar där, Easy Twins. Så jag har ÄNTLIGEN sett min första kändis här! Vad mer kan man säga om Paris? Hon satt ner och dansde på soffan om vartannat, hon hade solglasögon på om vartannat, hon rökte nästan hela tiden, hon hade allas uppmärksamhet men såg typ nöjd ut och bara koncentrerad på de närmsta och sig själv.

Vet inte om vi råkade komma in på ett fancy hotell eller varför Paris var just där? Vi smygfotade iaf så ska visa bilder sen ;)

Imorgon ska vi åka ut till Alcatraz. På onsdag flyger vi till Hawaii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0