House party

Denna söndagen var nog den bästa i USA hittills!! Jag och Emilia drog till Manayunk (förort till Philly) eftersom det var ett cykel-lopp där och alla skulle fira. Och JA, vad de firade! Det kändes som att vara utomlands när vi gick på gatorna där. Musik, snygga killar, hmm, ni vet den där utomlands-känslan helt enkelt. En kille friade till mig på gatan haha?? Jag sa no no no, men kom på sen att jag kunde kanske ha fått ett green card om jag sa ja ;) Sen hamnade vi på ett riktigt fett amerikanskt house party!!!! Precis som i filmerna! Kegs, flip cup och jello shots. Och sen hamnade jag helt plötsligt på en romantisk middag hahaha. Denna söndagen var så rolig!


Emilia, jag, John.. känner knappt igen mig på denna bilden- bandana och solglasögon?? Det hade jag definitivt inte när jag kom haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0