It's never a right time to say goodbye

Vi är hemma från resan! Hawaii var underbart som sista destination och efter en natt på San Franciscos flygplats kom jag äntligen hem till Philly. Spenderade helgen med Rebecca och Emilia. Åt min sista cheesesteak och frozen yogurt. Idag hade jag mitt goodbye party för fina vänner. Det är inte klokt vad fina människor jag har lärt känna här. Imorgon ska jag försöka packa färdigt, köpa lite sista saker och stänga mitt bankkonto. Sen kanske jag åker redan på tisdag, till Emelie i CT. Flyget till Sverige går på onsdag klockan 5.30 pm och jag landar i Köpenhamn torsdag morgon.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

We´ll bee there... på Kastrup torsdag morron!!! Välkommen hem!!! Ska krama dej läääääääääääänge då!!!

2012-07-03 @ 06:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0