I'm leaving on a jet plane

 
Nu är min tid i USA över. Imorgon åker jag hem från samma flygplats som jag landade på för över 1,5 år sen. Med samma kompis som då, Emelie. Det är verkligen jättesvårt att förstå att jag åker hem nu. Jag tror att imorgon ska jag vakna upp till vilken dag som helst här, men så är det inte.
 
Så en note till mig själv:
Du har inte varit i Sverige sedan december 2010. Du har varit utomlands i 19 månader. Du är van vid att nästan alltid prata engelska. Äta amerikanskt, handla med dollar, köra på amerikanska vägar, osv. Du har inte sett din hemstad (hrm, by) på jättelänge. Eller din familj, dina vänner, släkt.
 
Kommer nog blogga imorgon på flygplatsen, JFK. Har några timmar att ta död på där, så ska se hur jag känner DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0