Hemma

Efter en lång resa kom jag hem igår. Tillbaka till lilla Olofström. Det är nog första gången jag har insett att jag bor verkligen på landet! Allt är så lugnt och tyst. Inte mycket har förändrats. Det känns också så konstigt att alla pratar svenska runt en. Och vår dialekt! Har aldrig funderat på det innan haha. Jag känner att jag kommer bli uttråkad här ganska snabbt. Jag saknar USA, mina vänner och min värdfamilj!
 
 
Så nu när jag är hemma igen- tack till er som har följt bloggen! Och speciellt ni som läst den från början! Vet inte om jag ska blogga mer nu när jag inte är i USA längre. Eller någon som vill det? ;)
 
Och till de som funderar på att göra ett år som au pair- ÅK!!! Bästa tiden i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Monica Björkhem

Välkommen hem Nico! Förstår att det måste kännas konstigt att komma till en sådan här lite håla som Olofström!

Jag har följt dej hela tiden på bloggen. Du är jätteduktig på att skriva!

Kram Monica.

2012-07-08 @ 08:38:53
Postat av: M

fortsätt blogga :)

2012-07-13 @ 22:16:56
URL: http://mican.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0