College spring 2012

Har varit fullt upptagen senaste tiden med att fundera ut vad jag ska läsa på college nu på vårterminen!

Har nämnt det innan att man som au pair även måste plugga ett visst antal credits. Och jag anmälde mig till Introduction to Business. Vet inte om jag ska skrika för att det låter så tråkigt eller om jag ska sätta på mig kostym och bli värsta business-woman. Det fanns inga roligare kurser kvar..

Äh, det är nog bara en liten inblick- kan ju vara bra i framtiden om man hamnar på något företag!

Så två gånger i veckan åker jag till Montgomery county community college med början nästa torsdag. Ska bli spännande med lärare och klass och sånt igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0