3 saker som höjde min onsdag

#1
Hade S, L, C och T över på frukost. Vi lagade amerikanska pannkakor som blev så sjukt goda!! Jag älskar american pancakes, med syrup på är det heaven. Sedan satt vi ute i 18+ grader och njöt av solen.

#2
Jag ringde min bank för behövde hjälp med något. Då frågar hon jag pratar med om jag är svensk pga mitt efternamn och frågar "hoor mowr doo?" och hon berättar att hon haft en svensk utbytesstudent och vi börjar prata om Sverige och sånt istället. Så amerikanskt att börja prata personligt med de man inte känner. Hände en gång att någon ringde fel och började värsta samtalet istället haha..

#3
När jag tvättar barnens jeans kollar jag alltid fickorna först. Och det är väl tur det, jag hittar allt från iPods och pengar till morötter och "lunch detentions" (kvarsittning), haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0