Stressigt läge

Hej alla glada. Jag har ett problem. Mitt ben gör fortfarande ont/ömmar när jag springer, så nu har jag inte sprungit på en vecka utan cyklat, powerwalkat och till och med styrketränat. Jag googlade runt och det kanske är så att jag har en stressfraktur.. Jag ska springa ett 5 miles-lopp på söndag och har drygt 3 veckor till loppet i stan. Blir ju stressad av bara det här så stressfraktur låter som ett passande namn..

Men jag vet ju inte säkert vad det är. Bara att man ska kunna springa utan att det ömmar eller gör ont, inte sant?

Förövrigt så har jag ett annat problem. Jag äter alldeles för mycket sötsaker!! Varje, vareviga dag. Idag hade jag paj och choklad till lunch. Efter middagen åt jag saltade nötter och choklad och godis. Dåligt samvete!!

Så nu antar jag utmaningen med inga kakor, godis, choklad, snacks, osv.. FRÅN OCH MED NU. Tävlar med Rebecca! Så om jag lägger upp en bild på en nybakad paj eller nåt får ni säga till, för då betyder det troligen att jag fuskar..


Bye bye sweet stuff

Kommentarer
Postat av: Anonym

tugga i dej sötmandlar, tar bort sötsuget - en del av det iallafall

2012-04-14 @ 14:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0