The final countdown

Jag har fått min flygbiljett hem! OMG. Jag har två månader kvar att jobba och om mindre än tre månader åker jag hem.

Jag är övertygad om att jag är klar med au pair-grejen- passa barn och det jobbiga med att bo och jobba på samma ställe. Jag har haft ett jättebra år men tänk er själva att aldrig få vara lite slarvig, t.ex. lämna en tallrik framme efter att man har ätit utan att diska den. Det går liksom aldrig att göra så här för visst bor jag här men jag är samtidigt en gäst i en annan familj. Det är så svårt att förklara om man inte har varit au pair själv.. Men jag är inte säker på om jag är klar med USA. Jag får se hur jag känner i Sverige, det känns som jag har glömt så mycket där hemma!

On the 4th of july sätter jag mig på ett flyg påväg hem, och den 5:e juli landar jag i Köpenhamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0