Bowling a la USA

Klockan tolv på natten, midnatt åkte jag och ett antal tjejer för att bowla! Ja, vi är i USA, man kan bowla 24/7 på vissa ställen. Jag är lite halvduktig och det känns okej, höhö. Bowling ska liksom vara underhållande. Jag råkade slunga iväg min ring när jag släppte bowlingklotet en gång, så den for över till grannens bana. De blev lite förvirrade när jag förklarade att jag ville gå och hämta min lilla ring haha.

Ett par amerikanare kom också fram och började prata med oss helt random. Folk är så sociala här (det hade varit jätteweird i Sverige), men jag är van vid det nu. Och det är alltid lika kul när man berättar att man kommer från världens alla hörn. Idag var vi Sverige, Frankrike, Tyskland, Mexiko och Australien. Kulturkrock? Nä!

Nu ska jag sova för imorgon blir det city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0