Tidsoptimist javisst

Imorgon måste(!!) jag köpa min halloweendräkt. Jag ska vara effektiv- först springa på löpbandet (älskar att man kan kolla på film samtidigt), duscha och göra mig iordning, sen köra till Plymouth Meeting. Hoppas de fortfarande har den dräkten jag nu har bestämt mig för!

Det blir house party på lördag. Nu när jag har fått smak på NYC:s nattliv känner jag egentligen inte för att gå på amerikanska hemmafester i halvdana hus och slaskig beer, men joo, jag ska nog bli taggad när man ska klä ut sig och allt. 

Lite (ok) bilder från helgen..







Jag hatar vimmelfotografer ibland.. vi gjorde oss iordning klockan tre på dagen innan vi åkte bil, tåg, buss och kom till klubben efter 11 någon gång så man ser ju inte alltid ut som man vill på alla bilderna haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0