Millesime



Whaat a night! 7 tjejer från Philly åkte vi in till NYC för fest (hrm, hade lite problem först då vi 1. missförstånd så vi hade ingen bil till tågstationen 2. fick tag på bil men missade tåget till city med typ 10 sec 3. Tog ett annat tåg men missade bussen till NY med 4 min). Iallafall räddade chinabussarna oss (thank god).

Klubben var helt ok. Börjar vänja mig hur det går till på såna här klubbar haha. Först när man kommer dit är allt lugnt, alla sitter vid sina bord och sippar på drinkar. Så småningom börjar folk röra på sig och senare blir det galet med folk överallt, folk dansar i sofforna och på borden.. haha.

Vi tog bussen tillbaka 6.30 på morgonen. Vi hittade aldrig något boende, men det blev ju billigare (behövde förresten inte ens betala för inträde den här gången). Jag var hemma vid mitt hus vid 12 och sov några timmar. Nu har jag käkat middag och ska sova igen, imorgon är jag inte tonåring längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0