IKEA är inte min kompis längre

Vi möttes upp hela fem svenskar (och en dansk) för lunch på IKEA idag och då fick vi bekräftat det som jag hört från andra håll. De ska sluta sälja andra märken än sitt eget på matavdelningen. Alltså inget mera marabou, kexchoklad, hallonsaft, ahlgrens bilar, ost eller ens vaniljsocker! Så när det tar slut kan man knappt baka svenska kakor mer.. Varför gör de så när deras food market är jättepopulär bland utlandssvenskar??



Några av oss bunkrade upp med paradis-askar. Det var specialerbjudande och jag fick för mig att kolla datumet. Hrm.. Vi har en vecka på oss att äta upp dem haha!

Kommentarer
Postat av: Lollo

MEN SLUTA, choklad blir inte gammalt ._.

2011-10-07 @ 15:12:50
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0