Dress up!

Så någon frågade hur man klär ut sig för halloween i USA typ. Eftersom i Sverige så är man ju läskig på halloween-fester och om man går bus-eller-godis.

Men här i USA kan man vara vad som helst! Så enkelt är det. Halloween är liksom maskerad, man behöver inte vara läskig, bara man är någon annan än sig själv. Exempel på vad mina vänner köpte för dräkter är Snövit, Bi, Djävul, Harry Potter.. och jag, jag hade tänkt vara Tingeling.


Provade dräkten och det är ungefär såhär jag skulle ha sett ut..


Kommentarer
Postat av: Monica Björkhem

Så söt du är som Tingeling!!!

2011-11-02 @ 10:40:56
Postat av: Mamma

Fin e du!!! Kram från mamma som saknar dej overhär...

2011-11-03 @ 10:53:28
Postat av: Emelie

haha jag skulle också vara tingeling :P men nu blev det ju som det blev.. Vi måste boka in när vi ska ses :)

2011-11-04 @ 16:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0