Black Friday



Craazy! Klockan 4 i morse var jag och Rebecca på plats på King of Prussia. Första affären var H&M där det var en stooor kö utanför. De första hundra i kö fick nämligen kuponger som man skrapade och så stod det hur mycket rabatt man fick. Vi smet in i kön och fick $10 dollar var. Helt okej, men lite surt när man hörde någon som fick 75 i rabatt!

Det var sjukt bra priser verkligen och köerna var superlånga i vissa affärer. Jag köpte en del men inte så mycket ändå som vissa andra ;) Måste spara till alla resor och jag känner jag har inte så stor koll på hur mycket jag verkligen måste ha..

Men Black Friday är bästa shoppingdagen helt klart, 60% på allt i vissa butiker, so awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0