This is how we do it

Jag har varit så sjukt upptagen hela helgen så här kommer en snabb uppdatering på vad jag har gjort: Jag har sagt hejdå till Jannie (buhuu), varit på konfirmation, varit på riktigt amerikanskt house party (världens bästa, precis som i filmer var det), flirtat till mig en gratis pretzel på Philly pretzel factory (var så stolt över det haha), varit på Outletet igen, haft min 5-månadersdag i USA, hjälpt till med family party och IMORGON BLIR DET NYC med Kat äntligen!!

Allt detta har hänt på 3 dagar, hur hänger det ihop? Nu ska jag se om jag kan smita ifrån familjepartyt här för att sticka iväg och träffa lite friends :D Äh, behöver sova, kom på att jag måste upp kvart i 6 imorgon för att hinna med tåget in till city, så stannar hemma och planerar lite inför imorgon istället, verkar som det blir Madame Tussauds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0