Madame Tussauds

Så jag och min kändistokiga New Zeeländare Kat var alltså på Mdm Tussauds vaxkabinett! Det jag var mest förvånad över var att alla kändisar var så smala, man ser ju upp till de, så vissa kändes rätt klena. Den som förvånar mest är nog Lady Gaga och det har jag hört innan också. Hon var mycket mindre än vad man trodde fast att hon hade jättehöga klackar. "Is this Lady Gaga?" frågar någon misstroget och granskar henne nerifrån och upp, haha.

Här kommer lite bilder, lägger fler på FB!


Jag och Edward.. eh, jag menar Pattinson.


Obamas ständiga sekreterare!


Fick Elvis Presleys autograf


Usher!


Mosad av the hulk!


Sjöng "All the single ladies" med Beyoncé

Vi gick också igenom något som skulle likna Scream 4 filmen, satan i gatan vad vi skrek. Tur jag inte sett filmen innan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0