BUMPERS please

Bowling med värdbarnen var kul! Dock blev det lite fel när Jack döpte oss till "Me", "Luk" och "Nicolina". Vi skulle sätta upp galler, men hur gör man det? Så jag råkade trycka på en knapp som kopplade mig till receptionen. Hon var helt galen. Hon frågade vad barnen hette, men varför ska hon veta det tänkte jag och det blev lite missförstånd. "WHAT'S THE KIDS' NAMES?", skrek hon. "JACK AND LUKE!", skrek jag tillbaka. "Actually, it's Me and Luke", ändrade jag mig till, "Me and Luke want bumpers", HAHA. "I'm Nicolina, the others want bumpers", sa jag till slut och det löste sig. I kassan när vi betalade senare gastade hon om några andra barn "They are monsteeers, really, they are!" sa hon helt seriöst till mig och en annan mamma. Ok? 

Hemma gjorde jag svenska pannkakor till lunch, som de inte tyckte om. Älskar inte alla barn det? Nu kan jag inte laga det igen ju..

Sen åkte vi och såg Fast Five, andra gången för mig! Ni som har sett den, ni missade väl inte sista scenen som kommer efter de visat lite av eftertexterna? Det var rena slumpen att vi inte missade den sist jag såg filmen, eftersom vi sölade oss och nästan hade gått ut när den kom. Som idag lämnade flera biosalongen igen innan de visade den. Den är viktig!! :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi missade eftertexten! :O

2011-05-19 @ 03:15:46
Postat av: Nicolina

Ni måste nästan tillbaka och se det då ju!! Eller om ni går på en annan bio, och efteråt smiter ni in på Fast five och ser slutet ;)

2011-05-19 @ 05:23:14
URL: http://nicolinainamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0