We're just watching

I fredags var det upp till 26 grader har!! Och jag fick arets forsta solbranna- i mars :) Nu ar det dock lite kallare, men varen kommer snart sager de!

Igar var jag inne i city med Kat, var nere pa South street dar det sags finnas lite mer "crazy people". Jo, haha, nastan varannan bil var en polisbil, fast det var anda ratt lugnt dar. Jag at min forsta Philly cheesesteak och vi sag the Magic gardens ocksa :)

Idag var jag och Irantzu pa Outletsen. Dagens roligaste: vi var inne i en affar och kollade pa klockor, sa kommer butiksbitradet och fragar om vi behover hjalp med nagot, Irantzu sager: "No, we're just watching", hahahah!!! och det roligaste var att hon var helt serios ocksa :D (watch=klocka).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0