Target

Idag har jag sprungit runt på Target för ärenden åt min värdfamilj! Skillnad mot förra värdfamiljen här: min värdmamma blir jättetacksam för att jag gör det, hon frågar om jag skulle kunna göra lite shopping, osv. Den förra var mer, "du ska", och om jag gjorde fel skällde hon. 

Tändstickor var det enda som var omöjligt att hitta fastän jag frågade flera som jobbade där. De visste själva inte var de fanns.. Men det mesta blev nog rätt inköpt. Det tyckte iallafall värdbarnen när jag råkade komma hem med "vanlig" (god) äppelmos istället för den sockerfria som föräldrarna brukar köpa, haha.

Senaste nytt på nyheterna här är att Charlie Sheen får sparken från Two and a Half Men. Så nu blir det One and a half..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0