Swan Lake in Philly

Philadelphia var galet idag!

Började redan på tåget jag åkte in med. Det var fest! Fullt med gröna och glada människor som skulle in till Philly. Eftersom man firar St. Patricks dag denna helgen ska man klä sig i grönt (har något med Irland att göra).

På stationen mötte jag upp Kat, min vän från Nya Zeeland och vi gick mot Kimmel Center för att se Swan Lake- min första balettshow! Det blev bokning av biljetterna igår kväll men är så glad att det blev av för dagen blev super :) Föreställning var toppen!

Efteråt åt vi sandwiches från Subway och vandrade runt lite, bl.a. bort till Rocky statyn. Philadelphia var verkligen på topp idag och det gillar vi. Imorgon åker jag in igen för au pair brunch i Chinatown samt kolla på paraden!

Förresten inatt ställer man fram klockorna här i USA, så nu blir tidsskillnaden 5 timmar tills ni också ställer fram de i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0