King of Prussia mall

Så idag var jag äntligen på King of Prussia mall för första gången, vilket nu bara ligger 20-25 min från mitt nya hem. Det är nog det största på USA:s östkust så man kan lätt så vilse där bland alla butiker, men jag och Lollo gick mest från affär till affär utan att leta. Det fanns allt från billiga kedjor som Forever 21 till dyra märkesbutiker som Gucci och Burberry. Är väldigt nöjd med det jag shoppade, kan visa sen!

Efter mallet gick vi på IMAX bio- I am Number Four. Det speciella med IMAX är att skärmen är gigantisk och ljudet är bättre så hela bioupplevelsen blir mer "på riktigt". Visst var det bra, skärmen tar ju upp nästan hela synfältet, men ändå inte såå mycket bättre än vanlig bio. IMAX + 3D får det bli isåfall nästa gång.

Imorgon har jag sovmorgon igen, sen tänkte jag faktiskt gå ut och springa i State parken som ligger precis bakom huset.. om det är fint väder :)


Det regnade (ovanligt), så var perfekt för shopping!


De har Cheap Monday (svenskt ju!) här i USA, vi hittade ett bord med deras saker på Urban Outfitters!


Thanks for a good weekend :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0