On the news

Just nu tittar jag på nyheterna.. men tror inte jag kommer att göra det igen!

Man blir ju rädd av det som händer här haha. En tonårsflicka stucken med sax av en hemlös kvinna i city, en bilkrasch vid King of Prussia mall dit jag egentligen hade tänkt köra ikväll plus lite andra våldsamma nyheter.

Och vi hade en tornadovarning här idag! De får i stort sett aldrig tornados här, men den som kom till östkusten idag drabbade tydligen Massachusetts istället, med 4 personer döda.

- Och nu läste jag något roligt. I Chester här i PA har de infört en lag om att alla som är under 18 år har "utegångsförbud" från 9 på kvällen till 6 på morgonen. De får inte vistas på gatorna. Vilket liv de stackars ungdomarna kommer få!

- Och ännu en chinabuss-krasch med en kvinna död. Alltså vad är det som händer här?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0