Sommarschema

Jag tänkte att någon säkert vill ha en uppdatering av hur mina jobbdagar ser ut nu på sommaren. Barnen är ju inte i skolan längre och deras "camps" har inte börjat än. Ni vet alla barn i USA åker ju på sommarcamp som kan vara antingen som dagläger eller där de bor borta hela veckor.

Jo, vi har ett schema med tider som vi följer varje dag. Jag börjar jobba klockan 9. Då ska J och L äta frukost och göra sig iordning, klockan 10 ska de läsa, sedan göra lite matteuppgifter mm, sedan träna (röra på sig) innan det är dags för lunch. Därefter åker vi till poolen, de leker med kompisar eller gör något annat kul. Sedan gör jag middag och efter det så "slutar" jag runt 6.30 18.30 (här blev det amerikanskt haha), eller tidigare om jag behöver det.

Det är väldigt enkelt eftersom jag inte behöver göra så mycket. Bara se till så att pojkarna gör det. Men visst föredrar jag ju när jag har ledigt på dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0