LOUD

Nattuggla som jag är måste jag bara säga att Rihanna-konserten var awesomeee. Rihanna är en sån grym artist, älskar hennes självsäkra stil. Medan jag och Mican var på konserten var resten av da famillia på fotboll, Real Madrid vs. Philadelphia Union. Våra arenor ligger jämte varandra så det var perfekt.


Rihannaaa


Sen måste jag bara säga att det som har hänt i Norge är hemskt, fruktansvärt, allt.. läste det i förrgår på FB först, sen aftonbladet och sen såg vi det på amerikanska nyheterna. Så onödigt och helt ofattbart.

Kommentarer
Postat av: frida

åhh! Jag är ganska avis på dig för att du har sett min absoluta favorit! Ska se henne i oktober men kan knappt hålla mig tills dess ;D

2011-07-24 @ 18:55:36
Postat av: Lollo

lite avvis måste jag säga att jag är :P MEN VI SES NÄSTA HELG! :DD:D:D:D:D



och ja norge ja D: jag har ju släktingar som jobbar i Oslo så fick värsta paniken D:

2011-07-25 @ 04:02:48
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0