Längtar



Det är en vecka kvar tills min familj kommer på besök, en vecka!
Dagen efter är det Rihanna-konserten, yeeey! (Jag har förresten en biljett för mycket, om någon vill ha?)

Sen verkar det som att Emelie kommer på besök i augusti!

Och nästa vecka ska jag och Lollo se sista Harry Potter-filmen på IMAX! Jag blev så irriterad idag för J avslöjade slutet, jag har ju kämpat för att undvika det. Men självklart gick det så enkelt som att: reklamen visas på tv, jag säger att den filmen vill jag se och J kläcker ur sig hur den slutar. Men jag låtsas att jag inte hörde OCH han kan ju ha fel, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser fram emot mitt besök hos dig! :) Var är konserten föresten? :)

2011-07-15 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0