Franska?

Jag måste anmäla mig till att läsa en kurs på college nu i veckan, så igår var jag där med Pauline från la France. Dock blev det inte den kursen jag tänkte- ingenting verkar längre bli som jag tänker, eftersom den var full. Så ska troligen dit imorgon igen och funderar jag på att ta franska istället. Så Pauline skulle testa mig hur mycket jag kunde eftersom jag ändå läst det innan.

Hon ställer lite frågor, på franska då, och så frågar hon vad jag tycker om att göra. "J'aime fair du cheval", dvs. jag tycker om att rida. Hon vänder sig om och kollar på mig "ME TOO!" Haha, kul! Sen åt vi lunch hos henne och hon lovade att nästa gång jag kommer ska hon göra en riktig fransk maträtt :)


Jag tar knappt några bilder längre, vad vill ni se? Önskemål? annars kommer det bara bli massa egopixlar haha!


Kommentarer
Postat av: Lollo

älskar språkkuser 8D ska du köra en nybörjar då eller en fortsättar? :P

2011-01-13 @ 01:45:28
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0