Jag tror jag dör

Skidåkningen får bli en annan dag. Även skridskoåkningen som plötsligt dök upp. Istället stannade jag hemma när värdfamiljens släkt kom hit för att ha ett försenat julparty. H-e-r-r-e-g-u-d.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Alla som kom drack, alla skulle köra hem. Jag fick reda på allt från hur mycket min värdmamma tjänar(!) till att Nicolina är ett vanligt namn i Italien, visste ni det mor och far? Och vissa fick lite för mycket vin.

Vi hade också lite snack om Sverige. Jag får frågan om alla tjejer i Sverige är blonda, "Noo.." börjar jag, "YES" utbrister värdpappan och värdmamman instämmer, de säger de har ju varit i Sverige och sett det själva haha.

Förutom detta en del saker (många saker) som jag tyvärr inte kan skriva här.


Swedish fish? Eller amerikanskt påhitt? För vi har inte de i Sverige. Rätt goda ändå.


Kommentarer
Postat av: Emelie Daun

Vi har fiskarna i Sverige men de finns i olika färger (inte bara röda som här) och vi säger malacofiskar :P

2011-01-11 @ 00:30:37
Postat av: Lollo

måste höra om din slavmiddag snart!

2011-01-11 @ 02:36:18
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: tina

Fin blogg.D

kolla gärna in min med :D

2011-01-11 @ 02:50:29
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Monica Björkhem

Blev nyfiken på vad det var som dom frågade om Sverige som du inte kunde skriva? Mejla mej, jag nyfiken!! =)

2011-01-11 @ 10:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0