Fri

Vad har hänt idag? Jo, på morgonen åkte min värdfamilj iväg på semester till Mexiko. Jag var uppe lika tidigt och sa hejdå och sedan hade jag frukostshow för min syster på skype.

Så nu är jag ledig fram tills onsdag när familjen kommer tillbaka och jag har hela huset för mig själv!

Senare hade jag ett par au pairer över och vi gjorde tacos. Stannar de fram till ett på natten betyder det nog att det var lyckat! Lite dåligt samvete hade jag dock eftersom jag inte kunde bjuda in alla jag ville, men jag vill inte få problem med värdfamiljen :(

Igår, torsdag, var jag hemma hos Lollo och där träffade jag även två svenska killar som är au pairer, ovanligt! Imorgon blir det the movies :D



Efterrätt: Cookie dough ice cream och tårta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0