College / au pair / life

Mitt liv - au pair livet - kommer att bestå av jobb, college och fritid. Så vilken av dessa är roligast att läsa om? Jag ska gå på college cirka tre timmar i veckan, så det är ju inte så mycket. Men everything together makes the au pair life.

Ok, vi kör på det sistnämnda idag:

Jo, idag hade jag möte med franskaläraren på college. Vad jag inte visste var att hon skullle ge mig ett flera sidor tjockt test för att testa min franska. Hann inte ens göra klart det eftersom jag skulle hämta M från skolan. Så nu väntar jag på ett mejl om jag ska få gå denna kursen, hoppas! Men om jag inte får.. hm.. jobbigt läge.




Au pair!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkar som att du har fullt upp att göra överdär, mycket att se och hinna me´! Kul!!!

2011-01-23 @ 23:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0