Super bowl sunday

Denna söndagen var jag först ute och sprang/gick på morgonen. Har varit så lat med träning så det behövdes! Sen träffade jag Lollo och vi gjorde svensk mat (köttbullar, potatis, gräddsås och FELIX lingonsylt) till lunch. Gud vad jag saknat sås till maten, vi har väl det till typ allt i Sverige? Men här är det inte så populärt haha.

Kvällen spenderades på UNO:s för att titta på Super Bowl, den stora finalen i amerikansk fotboll. Det är stort här, de flesta amerikaner har super bowl-partyn hemma. Egentligen är det inte matchen som är det stora, utan även de dyra reklamerna och uppträdanden. Vet dock inte hur det slutade haha, själva spelet var väl inte så kul eftersom jag inte kan reglerna!




Har något helt annat att berätta också :O inte bra, men samtidigt helt rätt!

Kommentarer
Postat av: Neta

Vaddå vaddå, har du att berätta??

Me nyfiken...mejla!

2011-02-07 @ 10:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0