Snow tubing sunday

Snow tubing går till så att man åker på mage på en rund kudde nerför en backe. Och det är kul! Det dåliga var att det tog så lång tid i kön så att vi bara kunde åka 4 gånger på tre timmar..

På eftermiddagen var jag med värdfamiljen och åt middag hos farmorn. Jag fick de att inse att de äter ost till allt i detta landet, ja nu när de tänker efter så hade jag rätt sa de, hehe. Det var ost på kycklingen, ost i salladen och till det hade de extra ost över maten. Jag har även sett att man har smält ost på pommes och på varmkorv, för att inte glömma Philadelphia cheese steak.

Nu kollar jag på Oscarsgalan och ärligt talat så har jag inte sett en enda film som är nominerad.. okej jag ska bestämma mig för att se de filmer som faktiskt får pris idag :)


Ser ju ut som att jag var själv i backen, men nej i alla fall i kön fanns det folk!


Snow tubing nerför backen..


Kommentarer
Postat av: Lollo

jag suckar djupt. du måste hänga med mig mer så vi kan utbilda dig lite i filmens värld, haha

2011-03-01 @ 05:43:05
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0