Transition

Min nya värdfamilj är grym. De är allt som den förra inte var och jag trivs super. Jag vet att en del undrar varför jag gick in i rematch, det gör alltid jag när jag hör andra au pairer som gör det. Men jag kan inte skriva om den förra familjen här precis, eftersom det skulle väl inte vara så trevliga saker.

Jag känner mig redan lite bortskämd, de betalar för allt. Vi gick till en gigantisk mataffär (Wegmans) och min värdmamma gav mig en korg och sa att jag fick fylla den med vad jag ville. Allt känns så bra, nästan för bra. Jag jobbar inte helger eller kvällar och barnen går i skolan på dagen, så kommer vara så chill här. Ja, familjen är rik också ^^

Nu ska jag snart gå och äta middag, men ska berätta om helgen sen. Och visa hur mitt nya rum ser ut!

Kommentarer
Postat av: Mikkellina

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-05-10 @ 12:30:23
URL: http://mikkellina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0