Lycka :D

Wiiieee, har matchat med en ny värdfamilj nu!

30 min härifrån bor de och de känns så mycket bättre än här jag bor nu. Fick en bra känsla direkt när jag kom till deras hus och hälsade på idag! De två pojkarna, 9 och 11 år, visade mig runt i huset, vilket är sjukt fint. Och de ville ha mig som au pair, det märkte jag redan innan jag åkte. Pappan: "såg du ditt rum.. jag menar det som skulle vara ditt rum?", haha.

Jag flyttar nu i veckan! Stoppa alla paket till denna adressen, det nya stället heter Collegeville.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul,hoppas du har tillräckligt med väskor så du kan packa ner allt efter shoppandet!!eller så får du anlita nån budfirma.hehe..

2011-02-14 @ 09:53:37
Postat av: Monica Björkhem

Det låter ju kanon Nico! Ser fram emot foton från det nya stället.

2011-02-16 @ 17:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0