College, here I come

Angående college! Två dagar i veckan ska jag läsa web design and development, där man lär sig göra hemsidor, mm. Även om jag egentligen inte känner för att plugga här ska det bli kul.

Jag var på första lektionen igår, och det verkar helt ok. Läraren är bra och de andra eleverna är blandade åldrar. Skolan, Montgomery Community College är inte den bästa, eftersom det är ett lokalt college. Som när jag gick in i biblioteket, "vad fan liksom, ska detta likna ett bibliotek?", inte fint.

Men det kan ju vara bra att ha på cv:t i alla fall, att jag har läst på college i USA!


Asher Roth - I love college, haha, jag gör nog detta till en för stor deal

Om någon undrar vad det blev av franskan så skickade inte läraren ett mejl, fastän hon sa att hon skulle.

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag har aldrig varit i biblioteket, hahahaah

2011-02-03 @ 19:51:37
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0