Snart börjar ett nytt kapitel

Gud nu är det redan december och jag har snart varit här i ett år! Om några dagar hade jag kunnat vara påväg hem. Men nej, jag stannar lite längre än så och det är jag himla glad för just nu. Håller nämligen på att planera lite roliga resor inför nästa år (jag och Rebecca ska boka snart, kan ni gissa vart det bär av?) och detta nyår ska ganska så säkert spenderas i NYC. Förra året var sämst haha.

På lördag blir det lite svenskfirande i city. Lucia och svensk julmarknad på swedish american museumet. Har jag sagt att jag har varit där innan förresten? Riktigt kul att de ordnar sånt här i Philly iaf.

Sen så kommer det bli ett sista hejdå till både Kat och Jenny, och det kommer inte bli kul. Söndagskvällen ska troligen avslutas roligt dock med au pair-träff och julfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0