Resa bokad!!

Jag kommer varken spendera julafton hemma eller med värdfamiljen detta året.. utan i New Orleans med min vän Stefi!

Vi bokade idag och åker den 25, stannar fyra nätter så kommer hem innan nyår. Oooj, det är bara två veckor kvar insåg jag nu! Men detta är första gången jag kommer till södern så ska bli spännande att se hur annorlunda det är och om man förstår deras dialekt.




Vet inte riktigt vad jag ska skriva om New Orleans ännu, det är känt för jazzen, franskt inflyt, trevligt folk, Mississippi-floden och kanske mest av allt nattlivet som verkar crazy. Så vi får se när vi kommer dit hur det verkligen är!


Anledningen till att vi åker den 25:e är att det var billigast. Men det gör verkligen inget att jag "missar" julen här, det är ju ingen jul för mig eftersom den inte alls är som en svensk jul, så ska bara bli kul att få göra något annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0