Day before day before Christmas Eve

Wow, om två dagar är det julafton. Eller jag vet inte hur jag ska räkna? Svensk jul eller amerikansk. Och sen är klockan över tolv så egentligen är det den 23:e december. Äh, det spelar ingen roll. Jag har fått liite julkänsla men ändå- tänk jag firar med en familj som var helt okänd för mig för mindre än ett år sen!

Alla julklappar är iallafall inköpta. Folk stressar i mallet. Inne på Victoria's Secret är det numera en massa män som alla ser lite generade och diskreta ut. Alla pratar om att snart kommer Santa. Barnen TROR verkligen på tomten här haha, kanske för att de aldrig får se honom (och masken).

Jaa, detta blir min andra jul i USA..

PS. Vädret är konstigt också, för nån dag sen var det 19 grader ute klockan 11 på kvällen, whats up with that??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0