Va, jordbävning?

Det enda jag ser på min facebook-sida när jag öppnade den i eftermiddag var en massa inlägg om någon jordbävning, whaaat? Liksom var, när hände det?

Jo, det hände klockan 14 här idag (östkusten) och det var tydligen ganska allvarligt. De fick uttrymma Pentagon och vita huset och Washington monumentet står och lutar nu (??). Ungefär varannan person jag pratade med sen hade känt av den. Men inte jag!!

Vid poolen hade någon stått på betongkanten precis jämte bassängen, den personen kände inget, men samtidigt bara några meter bakom satt några andra i solstolar och de skakade minsann. Hörde att något vinglas-skåp välte och någon annan höll på att trilla ur sängen, haha.

Men om det inte varit för FB och nyheterna (de svenska faktiskt) så hade jag gått och lagt mig helt ovetandes om att det var ett jordskalv här idag. Så nej, jag gick inte på efterskalv-festen heller, lol (finns ju alltid en anledning till att fira).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0