Förlänga.. eller åka hem?

Nu har jag fått det som alla au pairer vet att de någon gång ska få. Förlängningspapperna OCH ett mejl om "return flight information". Nu har jag drygt en månad på mig, sedan ska det vara bestämt om jag ska stanna eller åka hem.. Förstår ni vilken press? Det värsta är att jag har ingen aning om familjen vill att jag ska stanna längre, de har inte pratat om det alls med mig!

Så det får troligen bli jag som frågar om de behöver en au pair längre än till december..

Senaste tiden har jag känt mer att jag saknar.. alla. Men samtidigt så hade 6 månader extra gett mig mer tid. Tid att fundera på vad jag ska göra när jag kommer hem igen. Och jag får min resemånad i juni, när det är varmt.

Jag kommer ha beslutsångest fram tills den 21 september.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänkte just skriva till dig att jag fått alla papper! Fatta vilken panik jag fick när jag såg dem! :P



Som sagt du kan ju alltid skriva en lapp och fråga dem om de behöver dig ;) haha!

2011-08-18 @ 00:45:04
Postat av: Ida

♥ Fråga en eller flera frågor på frågestunden! Gärna lite ovanligare frågor som t.ex. om jag brukar cykla utan hjälm eller om jag har något annat modersmål än svenska och inte hur lång jag är eller hur gammal jag är.

http://idahtt.blogg.se/2011/august/fragestund-1.html

2011-08-18 @ 01:05:21
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0