April Fools' Day

Är det bättre att inte blogga alls än att skriva ett tråkigt inlägg?

Ikväll har jag iaf hängt med Irantzu. Vi käkade pretzels och crackers, kollade på Wall-E (hur kan en film där de nästan inte säger någonting faktiskt vara bra?) och gjorde upp lite planer. Om man vill att det ska hända saker så får man faktiskt ta tag i det. Det är jobbigt att planera. Det kräver energi och tålamod, men annars blir det ju inte något av. Vi är inne på samma spår, man får faktiskt anstränga sig lite!

Förresten, det funkade finfint med mitt trick imorse, jag rusade in i nioåringens rum och låtsades vara jättestressad. L var uppe på två röda, men när han kom ner till köket tittade jag på honom med ett stort smile och sa "L, I'm just kidding. We're not late.". Han tog det med ett skratt :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

vad för planer? :D

2011-04-03 @ 04:38:51
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0