Hold on

Jag får panik de dagar som jag inte har något planerat på, speciellt helgdagar. Jag ska inte stanna i USA föralltid, så jag måste passa på att se så mycket som möjligt. Utnyttja varje sekund, minut och timme som jag fortfarande befinner mig i landet. Jag bor inte i NYC eller på Miami beach, så jag kan inte bara gå utanför dörren och njuta av att vara här. Jag måste anstränga mig lite mer för att komma utanför Pennsylvanias skogar..

Det blir för mycket stress, jag kan inte slappna av när jag tänker såhär. Kan någon komma och planera mitt liv tack?


Idag löste det sig, jag hängde med Irantzu och Stefi till the amish village, men satt ute och väntade när de gick på guide-turen eftersom jag redan varit på den. Härligt med SOL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0