The call



... gick bra! Fick panik lite före den tiden vi skulle prata eftersom jag inte kom in på Skype, men jag hade bara glömt lösenordet så det löste sig. Fick prata med + se hela familjen och de var jättetrevliga. Var faktiskt inte svårt alls att förstå vad de sa, men det var mycket att ta till sig. 

Hittar inget som säger emot alls. Bara massa plus! Egen bil, nära till tågstationen som tar en in till Philadelphia, många au pairer i närheten, kommer inte ihåg allt nu men bra saker var det.

Sen hade mamman själv haft två hästar och det fanns tydligen nåt ställe man kunde rida på i närheten, är inte det perfekt? :)

Ska prata med deras nuvarande au pair också, sen hoppas att de vill ha mig som au pair, det verkade så! Blir i början av december isåfall :)

Kommentarer
Postat av: malin

åkte också med SI och håller mina tummar för att du kommer komma iväg och kanske t.o.m med denna familjen om det är de du vill (:

själv kom jag hem från Chicago för 3 veckorsen! men kommer ihåg att matchningsprocessen var jobbbbbigt, kollade mailen stup i kvarten osv, haha

2010-10-29 @ 15:19:51
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0