Småbarn

För de som inte vet så jobbar jag just nu som springvikarie på dagis. Idag var jag på småbarnsavdelningen för första gången (1-2-åringar). Så söta! Men jag tror faktiskt att jag föredrar de som är iallafall 3 och lite äldre. Iallafall när det är många på en gång, då kan det vara jobbigt när man inte förstår allt de försöker säga. Det blir säkert ännu svårare med amerikanska småbarn då som pratar bebis-engelska, hur ska man förstå det? Men samtidigt sött, haha. Känns som att mitt liv kommer att handla ganska mycket om barn framöver, men det är helt okej :)

Speciellt när de är såhär roliga:


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötaste lilla Ida!!!

2010-12-09 @ 21:10:23
Postat av: Mamma

Sötaste lilla Ida!!!

2010-12-09 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0