Match nr 1

Familj i Atlanta, Georgia

I söndags, nån dag efter att min ansökan blivit godkänd, kom min första match med en au pair-familj. De hade två pojkar på 3 och 7 år och skulle snart flytta till Atlanta, Georgia. Hade nog inte hört talas om den staten innan, men den gränsar till Florida så det lär vara varmt. De verkade iaf vara en toppen familj men nackdelen var att de hade två hundar, labrador retrievers. Och jag är egentligen allergisk. Jag brukar oftast inte känna av den allergin och undviker aldrig hundar precis, men man vet ju aldrig hur det blir där så nej, fick bli ett nej tack.. 

Ahh, ångrar nästan detta lite för barnen var perfekt åldrar, en i skolan och den andra hemma, de skulle bo i ett område med pool, lekplats och massa aktiviteter och de verkade verkligen bry sig om sina au pairer då de ville att man skulle göra saker med dom osv. Men nej, får vänta på nästa match istället!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0